Tudatbúvár

Különleges KÉPességek (2. rész)

Avagy sci-fi vagy valóság?

2017. augusztus 17. - Képes Tamás

kepesseg7.jpg

Olvasási idő: ~ 13perc

Az előző rész megtekintéséhez kattints ide!

Ahogy ígértem, folytatom gondolataimat a különleges képességekkel kapcsolatosan, hiszen sokakat érinthet, érdekelhet ez a téma is. Aki elindul a spiritualitás, a Tudat, a Teremtés megismerése útján, az óhatatlanul is belebotlik olyan emberekbe, akik különféle különleges képességekkel rendelkeznek, vagy legalább is állításuk szerint így van. Sokan hivatkoznak mindenféle csatornázásokra, asztrális élményekre, entitásokra, felemelkedett mesterekre, angyalokra, vagy akár a Teremtő Istenre, hogy közvetlen tanításokat, látomásokat kapnak e forrásokból. Viszont hallgatva ezeket a történeteket, az emberekben sokszor elindul egyfajta káros folyamat, ami inkább elzárja őket saját képességeik felfedezésétől, mintsem segítené azt. Gondolataim csupán saját véleményemet, Forrásom sugallatai alapján történt felismeréseket, és tapasztalataimat tükrözik. Fogadd kérlek szeretettel, hisz én is úgy adom.

Amikor azt hallod, hogy „különleges képesség”, te például mire gondolsz, asszociálsz egyből? Szerintem sokan gondolnak telekinézisre, jóslásra, csodával határos energia-gyógyításra, falon való átmenésre, levitációra (netán repülésre), röntgen látásra, telepátiára és a többi. (A Telepátiával kapcsolatban előző blogomon írtam!) Csupa olyan dolog, melyekre az ember igazából „természetfeletti” jelzőt vagy bélyeget aggatott. Nyilván mindenki szeretne pusztán az „elméje erejével” tárgyakat mozgatni, hatni az anyagra, vagy éppen levitálni tudni, viszont ezek pont azok a képességek, amelyeket talán a legnehezebb elérni, ha egyáltalán lehetséges mindenki számára jelen életében. De létezik számos más képesség is, amik igazából a misztikus és fantázia tévésorozatok, mozifilmek világából már ismeretesek lehetnek, de néhányaknak bizony az maga a valóság, bármilyen hihetetlenül is hangozhat.

Számos olyan képesség van, melyek többé-kevésbé súrolják a „lehetetlen” határait, legalább is azok számára, akik saját magukban még nem leltek fel még csak hasonló képességeket sem... ami persze korántsem jelenti azt, hogy NINCS. Csak legfeljebb még nem akadtak rá, nem nyitották ki a megfelelő ajtókat MAGukban. Amikor hallunk egy-egy ilyen „természetfeletti” képességről, egyből azt szeretnénk, hogy bárcsak nekünk is lenne ilyen, bárcsak mi is tudnánk ilyet művelni, amivel gyakorlatilag el is zárjuk a lehetőségét (hiszen azt hisszük, hogy hiányunk van), főleg, ha ezzel falat emelünk Forrásunk és emberi lényünk, elménk közé, amivel egyfajta „emberfelettinek” bélyegezzük ezeket a képességeket. Vagy például idolizálni kezdjük azokat, akik állítólag rendelkeznek ilyen-olyan képességgel. Ugyanakkor a kételkedés sem éppen segít bennünket abban, hogy saját képességeinknek tudatába kerüljünk.

Persze abban szerintem nyugodtan kételkedhetsz, hogy a másik embernek valóban igaz tudása, képessége, jövőbe látása van, tényleg más dimenziók lényeivel, istenekkel kommunikál-e vagy csak elméjébe bevetített illúzió, amit bizonyos entitások, erők játszi könnyedséggel sugallhatnak „odaátról”. Egy dologban nem szabad viszont kételkedned... hogy valóban LÉTEZIK egy bizonyos KÉPesség. Hiszen azzal azonnal elvágod magad a lehetőségtől, hogy valaha is megtapasztalhasd. Nem tartom egyébként valószínűnek, hogy mindenkinek lehetséges ugyanazon képességeket használni, felfedezni ebben a jelen földi életben, még ha elvileg ugyanazon alapokra is épülünk. De ettől még mindenkinek lehetnek olyan maga elől még rejtett képességei, amikre esetleg nem is gondolna és észre sem veszi az ember, mert folyton MÁSok képességeire koncentrál, azzal van elfoglalva és hogy neki miért nincs olyan és miért nem működik neki ugyanúgy.

kepesseg5.jpg

Nézzünk néhány különleges képességet, melyeket az elmúlt 8 éves „utazásom” során ismertem meg közvetlenül vagy közvetve. Az egyik talán legnehezebben kezelhető és leginkább az embert őrületbe kergető képesség szerintem az, ha valaki éber állapotában képes más síkokra, dimenziókba belelátni. Van, aki például egy az egyben látja az emberekre tapadó energiavámpír entitásokat, a sötét befolyásokat alkalmazó lényeket, energetikai szálakat és minden egyebet, ami asztrálisan körülvesz bennünket. Képzeld el, milyen egy ilyen embernek például Budapesten vagy Londonban tömegközlekedéssel utazni. Anélkül, hogy bárki is észlelne ebből bármit is, az ilyen ember lehet, hogy azzal tölti utazását, hogy sorra üldözi el ezeket a lényeket az emberekről, hogy ezzel is segíthessen tisztábbá, jobbá tenni világunkat.

Aztán van, aki ennek tetejében még több mindent is lát, és bolygók istenei tanítják a Teremtés tudására, sárkányokkal, vagy éppen 2 dimenziós síklényekkel harcol „szabadidejében” és még sorolhatnám. Az átlagember ilyen dolgokat csak a legújabb fantázia sci-fi filmekben lát, de valakinek ez bizony kőkemény valóság. Persze te gondolhatod, hogy őrült, aki ilyet állít, de mivel személyesen ismerek ilyen lelket, arra jutottam, hogy korántsem őrült, hanem nagyon is valósak a megélései, de ettől még nem kell neked is úgy hinni.

Áldás vagy átok vajon egy ilyen képesség?

Csak azért kérdezem, mert sokan azt hiszik, hogy bárcsak ilyen képességük lenne, mert akkor ezt meg azt tudnák csinálni. De vajon mindenki vagy bárki képes lenne kezelni egy ilyet és az ezzel járó megéléseket? Hányan őrülnének, őrülnek bele vajon csupán abba, hogy elhalt személyek lélekdarabjait látják vagy hallják?

Vannak aztán olyanok is, akik álmokba tudják vetíteni magukat és az álmodót befolyásolni. Ezt lehet nyilván pozitívan és negatívan is tenni. Erről van saját közvetlen és közvetett tapasztalásom is és mindkét végletről. Többen jelezték például számomra, hogy megjelentem álmukban és valami erősen szeretetteljes, gyógyító energia áradt belőlem. Nem feltétlen látott mindenki konkrétan, de tudták, érezték, hogy „én” vagyok ott az ágyuk lábánál. Erre persze mondhatnád, hogy csak álmodták, képzelegték, és én is ezt vélném, ha nem tudnám, hogy előző éjjel konkrétan és tudatosan mentem bele azon lelkek álmába, akik pontosan visszajelezték ezt nekem másnap. Azért így már picit izgalmasabb, szerintem. Bevallom, engem is meglepett azért ennek hatékonysága. Persze távol álljon tőlem bármiféle kérkedés vagy mellveregetés, itt semmi ilyenről szó sincs, csupán érdekességként említem, hogy ilyen is létezik.

Aztán ennek a másik oldala, amikor egy fekete mágus próbálja áldozatát becserkészni. Az ilyen lélek természetesen aljas szándékkal jelenik meg valakinek az álmában, hogy manipulálja az illetőt. Ennek számos oka lehet, de amiben személyesen segédkeztem, ott egyfajta kötés kialakítása, akarat ráerőltetése és (asztrális) szexuális zaklatás volt a cél. Több olyan történetet hallottam egyébként mostanában is, hogy bizonyos guruknak, isteneknek, nagy szellemeknek álcázott lélekgyűjtő manipulátorok alkalmazzák többek között ezt a technikát arra, hogy energiát gyűjtsenek be az őket idolizálóktól, híveiktől akár azok álmában is. Aztán az embernek meg fel se tűnik valószínűleg, hogy miért is akar havonta, kéthavonta visszajárni a mágushoz, jóshoz, a guruhoz, a mesterhez, az előadóhoz és a többihez.

kepesseg6.jpg

Továbbá van, aki képes idővonalat váltani, az időben ide-oda mozogni és ott változásokat eszközölni. Egy saját élményemet szeretném itt ismét érdekességként megemlíteni, és gondolhatsz bármit, hogy csupán „véletlen” egybeesés volt vagy a jövő potenciáljának visszahullámzása a tudatban, amit a jelen pillanatban felfogva antennáimmal egyszerűen tudtam, hogy mi fog történni és ez hozta létre bennem azt az érzetet, hogy befolyásolni tudtam a múlt pillanatát. Igazából nem fontos, hogy elhiszed-e nekem, hogy miként éltem meg, mindaddig, amíg TE MAGAD MEG NEM ÉLED, ne legyen MÉRVadó számodra semmi sem, még az én szavam se.

A következő dolog történt nagyjából egy éve velem. Ültünk a párom unokatestvéreivel a nagyszülői házban, ahol ők felnőttek és egy körülbelül 15 éves ifjúkori videójukat néztük a nappaliban, ami a konyhával egybe nyílott. A videón az akkor 10 éves srác a konyhában ült az asztalnál és ebédelt. Ekkor jött egy érdekes ötlet számomra. Mivel a videó nézése közben én elkalandoztam, és pont az időn elmélkedtem, illetve az időtlenségen, a látottak egy kísérletre sarkalltak. A kanapén ülve kinéztem a konyhába és láttam egyszerre a videót a tévén és a konyhát. Mintha a két idő összeért volna bennem, avagy a tévére kivetülő 15 éves felvétel, és a jelenben ott lévő konyha.

Gondoltam, mi sem egyszerűbb annak tesztelésére, hogy elméleteimet az idővel kapcsolatban igazoljam, minthogy befolyással legyek a múltra, hiszen azonnali bizonyítékát tapasztalhatnám... ott... a videón. Így hát fogtam magam, és visszamentem időben abba a pillanatba, amikor a srác ott evett a konyhában... miközben persze a videót nézte a család és én is fél szemmel. Tehát visszamentem, odaálltam a srác mellé és arra gondoltam, hogy valahogy jelzem számára, hogy ott vagyok... valahogy fel kell keltenem a figyelmét ahhoz, hogy nyoma legyen a videón ottlétemnek. Na, kezd már érdekes lenni?

Nos, nem húzlak tovább, hogy ne szaporítsam a szót. A lényeg, hogy volt mellette a konyha asztalon egy halom evőeszköz. A srác nyugisan szürcsölte a tányér levest, én meg úgy döntöttem ott a múltban, hogy „megtréfálom”. Ahogy ezt gondolatban eljátszottam az adott múltbeli eseménybe belevetítve magam, mit ad isten... és ettől egy percre megállt bennem is az ütő... a videón hirtelen, teljesen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag (legalább is a többiek számára) leestek a padlóra nagy csörrenéssel az evőeszközök az asztalról. Mindez egyetlen pillanattal azután, hogy a múltba „belenyúltam”... mondom, ahogy én ezt érzékeltem, tapasztaltam.

Amennyiben ez tényleg lehetséges, és egy kanapén ülve, „poénból” megcsinálja az ember egy „kósza” gondolat által vezérelve, szerinted MIKRE LEHETNEK KÉPESEK A TITKOS KATONAI BÁZISOKON TARTOTT KÜLÖNLEGES EMBEREK? Szerinted milyen történelmi változtatásokat okozhatnak folyton, belenyúlva bizonyos dolgokba, elhelyezve újabb és újabb bizonyítékokat itt-ott a világ színpadán, hogy azokat a jelenben vagy jövőben sorra megtalálják az emberek és ezáltal manipulálják globális sorsunkat?

És mi van azokkal, akik mások gondolataiba, érzéseibe tudnak betekintést nyerni? Nyilván egy ilyen képességet is lehet a fény és a sötétség oldalára is állítani. Attól még, hogy sokan azt képzelik, hogy márpedig senki "nem láthat a fejembe", nem tévedhetnének nagyobbat. Én például ezért fogadok minden olyan információt, ami arról szól, hogy ki mit látott álmában, kinek milyen entitás, Jézus, Mária és a többi mit tanított, milyen űrhajóra vitték fel, némi elővigyázatossággal. Ez nem azt jelenti, hogy nem hiszek abban, hogy ez létezhet, de tudom azt is, hogy mindez bevetített hamis élmény is lehet, ami manipulációnak adhat jó táptalajt. Szóval... csak éberen, tudd, hogy kinek adsz hitelt, kinek mi (lehet) a forrása.

De képes lehetsz például a jelened azonnali vagy közel jövőbeli megváltoztatására, áthangolására is, mások erőteljes befolyásolására csupán gondolatok által. Mehetnék még oldalakon át tovább az általam hallott, látott, megtapasztalt képességek feltárásával, de igazából szinte lényegtelen. Képtelenség lenne felsorolni is, hogy mennyi mindenre lehet képes egy ember csupán a Teremtés legtermészetesebb mechanizmusainak, működésének helyes használatával élve. Valójában annak lenne értelme szerintem az ember földi életében, hogy saját képességeit igyekszik felmérni, kiaknázni, hogy minél élvezetesebb, izgalmasabb, tanulságosabb, mágikusabb ittlétet tudjon megélni. Ha másokra és mások vélt képességeire figyelsz, akkor azzal elhomályosíthatod saját magad tudását, különlegességét.

Kutasd MAGod, Forrásod, hogy felfedezd azt és, hogy TE magad mire is lehetsz KÉPes! Miért korlátoznád magad azáltal, hogy van egy elképzelt véleményed, hited azzal kapcsolatban, hogy mit is jelent a „különleges képesség”?

Szeretettel,

Képes Tamás (Inspirátor)

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatbuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr3212756860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása