Tudatbúvár

Az Igazság ára

Avagy hogyan leszünk önmagunk ellensége

2017. január 08. - Képes Tamás

Olvasási idő: ~ 20perc

Mivel jó magam is éveket csücsültem az „Igazság ára” feliratú tudati börtöncellában, anélkül, hogy észrevettem volna, vagy tettem volna ellene, úgy gondolom, saját tapasztalásaim alapján el tudom mondani ismét egy másik szögből, őszintén megnyílva, hogy miként blokkoljuk az anyagi javak, a jólét, avagy a pénz energia áramlását valóságunkba(n). Az is lehetett volna az alcím, hogy „Szegény embert az ág is húzza”, ugyanis pontosan erről lesz most szó, azaz, hogy miként szegényítjük el magunkat, és miként vonzzuk tele az életünket, valóságunkat a világ legsötétebb gonoszságaival, balszerencséjével, avagy hogyan leszünk az Igazság kutatóiból annak elszenvedői, megélői… és miért tesszük ezt talán „helytelenül”.

Valószínűleg neked is feltűnt már, hogy azok, aki a való igazság kutatására, felfedésére adták valaha is a fejüket, rossz esetben nem sokáig éltek és szó szerint a „fejüket adták” érte, jó esetben pedig teljesen tönkrement az életük, ellehetetlenültek, sorra érték őket a „balesetek”, balszerencsék, mintha kifolyt volna a kezükből életük irányítása, nincstelenekké váltak. Kivéve persze azokat, akik meg tudták lovagolni az igazság hullámait, és némi torzítással (az általuk szolgált idea, vagy isten javára), ebből vagyont kovácsoltak. Sorolhatnám azokat a gurukat, kóklereket, akik évente millió dolláros gázsival a zsebükben osztják az észt telt házas előadásokat tartva, best-seller könyveket kiadva… de nem azért vagyok itt, hogy másokat kritizáljak. Lehet, hogy pont ők csinálnak valamit nagyon jól és inkább tanulhatnánk tőlük. Persze attól is függ, hogy mi a célunk.

Viszont, már a Jézus címkével ellátott emberben megjelent lény is bizonyította, hogy ha valaki megnevezi e világ gonoszát és annak helytartóit, annak nem lesz jó vége. (Aztán az is lehet persze, hogy pont ezért találták ki ezt a sztorit is. Ezzel persze nem vonom kétségbe azt, hogy létezik az úgynevezett Krisztusi tudatszint és annak emberben történő megnyilvánulása.)

De mennyire állhatnak ezek a jóléttől duzzadó modern guruk közel a való Igazhoz? Vagy úgyis kérdezhetném, hogy „Melyik urat szolgálják vajon?”, „Miféle hamis fényt árasztanak?” Eladták-e a lelküket ahhoz, hogy vagyont vonzzanak az életükbe valamiféle univerzálisnak vélt igazságok megismerésével és továbbadásával?

Tudod, mit? Kit érdekel? Ez NEM a TE gondod. És nem is igazán számít. Engedd meg, hogy rávilágítsak, hogy mi lehet valójában a te problémád, mivel ha az Igazságot szomjazod évek óta, akkor vélhetően hasonló cipőben járunk, vagy jártunk egy időben.

De, ha már ezeket a menő gurukat említettem, akkor még itt melegében hadd mondjam el, hogy amennyiben az emberben bármiféle ellenszenv, ítélet, negatív gondolat, érzés megszületik ott belül ezekkel a személyekkel vagy a gazdagságukkal szemben, akkor álljunk már meg egy pillanatra…

és meséld el, hogy TE HOGYAN SZERETNÉL JÓLÉTET VONZANI AZ ÉLETEDBE ILYEN HOZZÁÁLLÁSSAL?

Érted? Ilyen egyszerű ez. Már azzal kizárod a nagyobb fizetés, a jobb munka, a javasodás, a csoda megjelenésének lehetőségét az életedben, hogy így vélekedsz azokról, akiknek ez összejött, bejött az élet, és az most TELJESEN LÉNYEGTELEN, hogy miként játszották ki a rendszert vagy váltak hű követőivé! Gondolj például arra is ilyenkor, hogy a gazdagok valójában a TE azon tudati részeidnek a kivetülései, megnyilvánítói, amiket te ELZÁRSZ, BLOKKOLSZ, AKADÁLYOZOL magadban, mivel ÍTÉLED őket. Talán nagyobb kulcs ez, mint most hirtelen gondolnád.

A kis bevezető után, akkor lássuk, miben is látom az igazság árát.

Kezdem ott, hogy felfelé és sikerek felé ívelő karrierem volt a médiában, legalább is személy szerint így éltem meg, így tűnt az akkori szememmel. Saját reality show-m lehetett volna, ami a világon egyedi téma lett volna. Ennek lettem a producere, gyártásvezetője, írója, rendezője, szerkesztője, azaz egy felfoghatatlan álom annak, aki írással, alkotással, kreativitással szeretné keresni kenyerét a világ egyik legizgalmasabb és talán egyik legjövedelmezőbb szektorában, a médiában… „gojként” ráadásul. Ekkoriban minden álmom valóra tudott válni, hiszen nem érdekelt semmi más, csak hogy élvezhessem az életem, izgalmas emberekkel ismerkedhessek meg, nagyokat partyzzak, és egyre több pénzt keressek. Így lehetett az is, hogy olyan lehetőségeket vonzottam be, amiket sokak még álmukban sem mernének gondolni talán. De én mertem… és mind valóra is vált.

jet_li.jpg

Így találkozhattam például akkori és mindenkori egyik legnagyobb harcművész példaképemmel, Jet Li-vel is, a Sárkány Csókja című filmjének a párizsi forgatásán egy ebéd és beszélgetés erejéig. Vagy lettem „barátja” kedvenc angol írómnak, akivel évekig tartottam a kapcsolatot utána és többször találkoztunk is Londonban. Így találkoztam egykori kedvenc angol vígjáték sorozatom írójával is egy kellemes borozgatás erejéig otthonában. De így lettem majdnem írója a “Jóban Rosszban” című sorozatnak is… majdnem, és még sorolhatnám a kihagyott gólokat… és itt a kulcs…

Ez volt az a pont, ahonnan beindult a „foslavina” (már elnézést)… amikor elkezdtem NEMet mondani a „JÓ”-nak, a javaknak, a sikernek, a „csillogás”-nak. Ehhez azért volt némi köze kishitűségnek és önbizalom hiánynak is rendesen, amik gyerekkorom óta hű kísérőim voltak. Valamiért csak nem fért össze a belső énemmel ez a külcsínyes világ, a felszínes karrierista én. Valahogy feszültség támadt, és ez aztán mindent tönkre is vágott.

Ugye ott volt a „Jóban Rosszban” esete például, amikor az angol vezetőíró háromszor is nyaggatott egyik nyáron, hogy menjek a csapatába írni (mivel előtte már elvégeztem a sorozat-írói kurzust nála), de a produkciós cégbe vetett lojalitásom, ahol akkoriban dolgoztam, és persze a saját kis belső „hülye” félelmeim megakadályoztak abban, hogy IGENt mondjak… ezért aztán visszautasítottam… háromszor is. Az egész életemet megváltoztathatta volna ismét ez a lehetőség, ami lássuk be, nem mindenkinek adatik azért meg. És nem… valamiért NEMet mondtam ezekre… sorra.

Hát ez volt talán az utolsó csepp a metafizikai pohárban.

Az igazság az, hogy ezután nem sokkal az országot is otthagytam, mert nem tudtam ülni a fenekemen, valahogy éreztem, hogy valami nem stimmel az életemmel, meg ezzel a semmitmondó pénzhajhászással. Nem hittem soha, hogy ennyiről szólna az élet. Valójában csupán 5 évem volt ilyen sikeresnek mondható, mert előtte eléggé introvertált és mondhatni „szerény” életet éldegéltem, bár mégis folyton felfelé íveltem anyagilag. De eljött a pont, 33 éves múltam, és valami megszólalt bennem, egyfajta vészcsengő, ami megálljt parancsolt ennek az élvezetekkel, álmok valóra váltásával, pénzbevonzással megfűszerezett életvitelnek.

Ez volt az a pont, amikor hátat fordítottam a társadalomnak, barátoknak, mindennek és mindenkinek, mert csak az kezdett érdekelni, hogy MI A FRANC FOLYIK ITT A FÖLDÖN „ÉLETNEK” ÁLCÁZVA?! És EZ volt az a pont is, amikor először veszítettem el MINDENEMET, új autómat, spórolt pénzt, jó keresetet, mindent. Azt most nem részletezem, hogy ez hogyan történt, hogy milyen égi jeleket kaptam eközben, hogyan haltam meg majdnem háromszor is amíg célhoz értem a kiszemelt „új paradicsomba”… és hogy mindenem elvesztése után miként haltam meg valósan… az ember, a személy, aki addig e testet lakta… és ki vette át a helyét. Ennek mind helye lesz majd készülő regényemben.

Maradjunk annyiban, hogy rövidre zárjam (hahaha, én meg a rövidség, ja) ezt a témát, hogy amint a pénz és a siker ellen fordultam, néhány nap, hónap alatt TELJESEN ELLEHETETLENEDTEM, és kisemmizett lettem. Annak ellenére, hogy előtte felfelé ívelő karrierem volt, magasan átlag feletti bevétellel. Kérlek, nehogy azt hidd, hogy most itt menőzni akarok ezzel, isten őrizz… csupán a kontraszt miatt osztom meg veled ezt.

Amikor a tortúra után hazatértem, ami nem volt több két hónapnál, már csak HARMADáért tudtam elmenni dolgozni annak a pénznek, amit előtte kerestem. A „rendszer” nem engedett többet… MERT ÚGY MEGTÖRTEK BELÜL A SOKKOLÓ TÖRTÉNÉSEK (TÖRT+ÉN+ések), hogy NEM tudtam jobbat, többet bevonzani. Ilyen lett a belső hangoltságom. Hiába hívott egy neves producer 20 percen belül, ahogy elküldtem neki önéletrajzomat, ami még csodának is elment volna, és legmerészebb álmaimat is felülmúlta. A pénz valahogy már elapadt, nem folyt úgy, mint azelőtt. Persze, tudom, a világ is változik, új energiák jönnek, s a régi rendszer már pusztulóban.

Ez volt az az időszak, amikor elindultam akkori párommal, lelki és szellemi társammal az IGAZSÁG kutatás, a spiritualitás, a tudati tágulás útján. SEMMI mással NEM foglalkoztunk gyakorlatilag. Elvágtuk magunkat szinte hermetikusan a külvilágtól, az ismerősöktől, kizárólag dolgozni jártunk és ennyi volt a szocializáció. Minden délutánt, estét, éjszakát a kutatással, olvasással, beszélgetésekkel, felismerésekkel és energiával kapcsolatos módszerek tanulásával, megismerésével, energetikai tisztításokkal, gyógyítással foglalkoztunk. Ez ment 5 teljes éven át, szinte a nap 24 órájában erre hangolódva.

Ha az ember ennyire szomjazza a valóságot, az Igazságot, akkor óhatatlan, hogy ne fusson bele különféle előkészített csapdákba, tudati börtöncellákba, labirintusokba, melyek pontosan azért vannak oda téve. Így aztán előbb-utóbb találkozik az ember a … tudod, mit, ide már le se írom, mert energetikailag már kirezeg erről a blogról… szerintem pontosan tudod, hogy milyen témákat, összeesküvéseket sorolnék ide. Ami lényeg inkább, hogy az ember sorra nyitogatja a veszélyesebbnél veszélyesebb metafizikai ajtókat… melyek mögött MINDIG ott áll és rejtezik annak őrzője. A küszöb őrének is szokták titulálni.

Valójában az Igazságra szomjas ember RABJA lesz annak, amit kiderített, amire rájött, és azonnal jön a belső indíttatás, hogy „EZT MINDENKINEK EL KELL MONDANOM! EZT MINDENKINEK TUDNIA KELL!” Mivel van mögöttem lassan egy évtized Igazság kutatás, felismerések sora, Forrásommal folytatott párbeszédek állnak, hadd mondjam el röviden a véleményemet.

Arra gondoltál már esetleg, hogy az, amit te az interneten megtalálhatsz igazság morzsák, annak 99%-a telepített, CÉLLAL, SZÁNDÉKKAL felfedett „igazság”? Nem lehet, hogy azért tudhatsz te bizonyos „titkos” társaságokról, „kiszivárogtatott, titkos” tervekről, tettekről, mert PONTOSAN EZT AKARJÁK VELED, ÁLTALAD BEVONZATNI AZ EGYEDI ÉS KOLLEKTÍV VALÓSÁGODBA?

Nem lehet, hogy azok, akik ezeket felfedik, terjesztik valójában másokat is ráhangolnak ezekre az aljas dolgokra, ami még több energiát és LÉTJOGOSULTSÁGOT ad nekik? Nem lehet, hogy attól csak ERŐSEBBEK LESZNEK, ha az emberek helytelenül tekintenek rájuk, például félelemmel, gyűlölettel, ellenérzéssel? De most nem erről akartam írni, csak megjegyzem itt halkan.

A lényeg inkább, ami kihat sajnos életünkre, valóságunkra az az, hogy figyelmünket, gondolatainkat, érzelmeinket FOLYAMATOSAN a sötétség eszméin és azok emberi és eseménybeli megnyilvánulásain tartjuk.

HÁT AKKOR HOGYAN VONZHATNÁNK BE JÓ SZERENCSÉT, SIKERT, POZITÍV ESEMÉNYEKET ÉS ANYAGI JÓLÉTET???!!! HOGYAN SZABADULHATNÁNK MEG TŐLÜK, HA FOLYTON ÉLTETJÜK ŐKET?!

Meséld el nekem, légy szíves. Mert nekem sehogy sem ment, sőt, mint már egyszer talán eléd tártam őszintén, hatszor(!) veszítettem el mindenemet és álltam talpra.

Azáltal, hogy folyton az Igazság sötét oldalán tartjuk tudati fókuszunkat, természetesen csatlakozunk ezekhez a sötét gondolati formákhoz, asztrális létezőkhöz. És tudod mi jellemző egy ilyen kapcsolódásra?

Az, hogy KÉTIRÁNYÚ ENERGIA ÁRAMLÁS ZAJLIK!!! Mint mindig, minden esetben, ha valamilyen gondolati formát „megidézünk” gondolatainkkal, érzelmeinkkel.

Tehát, NEM CSUPÁN ENERGIZÁLOM, ÉLTETEM AZ ALJAS TETTEKET, A SÖTÉTSÉG TRÜKKJEIT ÉS MEGNYILVÁNULÁSAIT, HANEM VISSZA IS ÁRAMLIK BELÉM, ÉLETTEREMBE, VALÓSÁGOMBA AZ, AMIRE A FIGYELMEMET FÓKUSZÁLOM.

Hát, hogy a csudába is lehetne már jobb életkörülményem, ha folyton azon esz a fene, hogy megértsem, hogy MIÉRT ILYEN SZ@R ÉS HAZUG, IGAZSÁGTALAN AZ ÉLET? Mondd el nekem, szerinted, miként tudnék így egy EGÉSZséges, boldog, örömteli, gazdag életet élni, vonzani, ha folyton az azt pusztító erőkön kattogok? (És ez keményen nekem, magamnak is szól, sőt, ez az egész írás és valójában MINDEN írásom egyfajta üzenet, ébresztő saját elme-ember konstrukciómnak!)

Tudhatok én mindenféle varázslatokat, trükköket, harcolhatok démonokkal, aljas entitásokkal, mágiákkal, paradigmákkal… de ettől vajon jobb lesz az életem? Persze sokszor az életemet mentette meg ez a fajta tudás, nem vitatom. De az ember legyen is felfegyverkezve, ha az Igazság sötét oldalát igyekszik felfedni, mert könnyen el lehet vérezni.

Nehogy azt hidd, hogy most azt akarom ezzel mondani, hogy nem számít az igazság, vagy, hogy hazugság minden összeesküvés, vagy hogy nincs itt a földön egy olyan tudatos gonosz erő, amely különféle szinteken igyekszik agyon manipulálni az embert és annak kollektív és egyedi valóságát. Dehogy is! Sőt, számomra elengedhetetlen, és létszükséglet, hogy ismerjem, tudjam működését, trükkjeit.

De, amint megtanultam megkülönböztetni az Életet a Haláltól, azaz az Éltetőt a Halasztótól, a Fejlődést a Degenerációtól, avagy a Pusztító, Bomlasztó erőtől, akkor már tudati síkon kizárom azt az életemből, tapasztalásomból, a spirituális immunrendszerem azonnal riaszt, ha valami sötét aljasság akarna betolakodni rajta. Ezért aztán a fizikai testem is védett lesz pusztán ennek felismerése által… véleményem szerint.

VISZONT! Ha én még ezek után is folyton dühöt, haragot, gyűlöletet, félelmet vagy egyéb érzelmeket táplálok ezen megnyilvánulások iránt, vagy folyton velük foglalkozom, akkor hiába zártam ki ezeket, és már lepattanhatnának energiamezőmről minden további nélkül, de ehelyett a BENNEM még jelenlévő ezen sötétség által okozott feszültségeket ÉLTETEM TOVÁBB, AZAZ PUSZTÍTOM ÖNMAGAM, ÉS VÁLOK SAJÁT ELLENSÉGEMMÉ!

Magyarul, az igazság egy része azért tudódhat ki, mert aki NEM tudja azt a kardot megfelelően forgatni, az ÖNMAGA DŐL BELE ÉS VÉRZIK EL TŐLE… ugyanattól az Igazságtól, ami MEGVÉDHETNÉ ÉS FELSZABADÍTHATNÁ.

Ha már felismerem, megismerem a gonosz illúzióját, az azt jelenti, hogy NEM TUD BELÉPNI ÉLETEMBE ÉS HATÁSSAL LENNI RÁ(M). De ettől még lehet bennem valami tudatalatti program, ami mégis odavonzza ezeket. Ha odafigyelek ezekre, akkor energizálom őket. Ha haragot, gyűlöletet, dühöt töltök beléjük, akkor energizálom őket. Érted? Ha nem tennék semmit, akkor elpusztulnának ezek, hiszen NEM KAPNÁNAK ENNI, ÉS BEFELÉ MÁR NEM TUD TÖBB ÁRAMLANI.

Ki venne attól az árustól portékát, akiről kiderül, hogy mérgezi a mézeskalácsait? Meddig élhetne (meg) az ilyen árus a hazugságából?

CSAK FEL KÉNE TUDNI ISMERNI! Ennyi! Nem kell továbbmenni.

Szerinted engem például mennyire érdekel egyetlen olimpia vagy világverseny is? Szerinted mennyire vannak ezek jelen az életemben? Részemről ezek NEM IS LÉTEZNEK. Ha azt mondanád nekem például, hogy „Kiesett az Arsenal”, hirtelen azt sem tudnám, miről beszélsz. De még ha tudnám is, hogy valamiféle bőrlabdát rugdosó bohócok egy csapata, akik horribilis pénzekért kötik le a megtévesztett emberek figyelem energiáit, miközben a keményen dolgozó emberek éhbérért güriznek, akkor is teljesen hidegen hagyna… MERT NINCS RÁM HATÁSSAL EZ A TRÜKK, EZ A CIRKUSZI KELLÉK!

Így apránként szépen ki lehet gyomlálni a bennünket befolyásoló és életünkre kiható illúziókat, külső ingereket. Mert minden csak arról szól itt! Hogy a külső ingerre REAGÁLJ! HÁT NE TEDD!

LÉGY SEMLEGES azzal szemben, AMIT NEM SZERETNÉL AZ EGYEDI TAPASZTALÁSODBAN MEGÉLNI, LÁTNI, és meglátod, mi történik! Kísérletezz! Viszont azzal kapcsolatban, amit meg szeretnél az életedbe vonzani, változtasd meg gyökeresen a hozzáállásodat, mert minden ettől függhet.

Természetesen NEM csak a fenti okokra vezethető vissza az, hogy életünk kisiklik vagy nem tudunk normális megélhetést találni. Ez csupán az egyik lehetséges ok. Folytatni fogom ezt a kérdéskört, hogy én is és TE is tisztábban láthassunk. Mert ki ne szeretne jobban élni? Hidd el, pontosan tudom, hogy nem az az élet értelme, hogy a karriert meg a pénzt hajhásszuk. Én nem erről beszélek, amikor szebb életről és élhetőbb valóságról írok.

Bízom benne, hogy bár nem találtam most sem fel a spanyol viaszt, azért sikerült elgondolkodtatnom, hogy életed transzformációjának gyeplőjét végre kezedbe vehesd és jó irányba tudd terelni azt!

Tiszta szívből kívánom számodra a legjobbakat!

Szívből jövő szeretettel,

Képes Tamás (Inspirátor)

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatbuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr5912108683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása